احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

****به سایت احسان موبایل خوش آمدید ****
(نظر فراموش نشه)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها

برای بزرگ شدن تصویر کلیک کنید

فیجت اسپینر سرگرمی جدیدی است که طرفدارن زیادی دارد، اما تاکنون در فیجت اسپینرها شاهد بلوتوث نبودیم، به همین دلیل باخبر شدیم اولین اولین فیجت اسپینر هوشمند با بلوتوث در راهست!

به احتمال زیاد با خواندن تیتر این خبر که از عرضه اولین فیجِت اِسپینر بلوتوث حکایت دارد از خود پرسیده‌اید فیجت اسپینر چیست!؟

شاید هم از آن دسته کاربران علاقه‌مند به سرگرمی‌های جدید هستید که به خوبی فیجت اسپینر را می‌شناسید. به هر ترتیب بد نیست اشاره کنیم که فیجت اسپینر عملکردی همانند فرفره‌های دوران قدیم دارد و باعث سرگرمی نوجوانان و جوانان می‌شود.

البته انصافا میان فیجت اسپینرها و فرفره‌های قدیمی تفاوت از زمین تا آسمان است اما باز هم شباهت‌هایی را می‌توان میان این دو اسباب سرگرمی پیدا کرد.

همان‌‌گونه که اشاره کردیم فیجت‌ اسپینرها طرفداران زیادی دارند به همین دلیل شاهد فیجت اسپینر جدیدی هستیم که دارای سنسور تشخیص میزان چرخش و حرکات مختلف است. این فیجت اسپینر جدید به بلوتوث نیز مجهز است و در نتیجه به راحتی می‌تواند از طریق اپلیکیشن مخصوص، به گوشی هوشمند اندروید یا آیفون متصل شود.

به لطف تجهیزاتی که در این فیجت اسپینر جدید تعبیه شده است کاربر قادر است میزان چرخش فیجت اسپینر را از طریق اپلیکیشن شمارش کند و میزان عملکرد خود را با سایر دارندگان فیجت اسپینر مقایسه نماید.

فرآیند اتصال فیجت اسپینر به گوشی همراه نیز بسیار راحت است و پس از نصب اپلیکیشن مربوطه، کاربر می‌تواند از طریق بلوتوث فیجت اسپینر خود را به گوشی همراه متصل کند. این کار باعث خواهد شد کاربرانِ سایر فیجت اسپینرهایی که در محدوده وی قرار دارند را شناسایی کرده و با هم به رقابت بپردازند.

برای بزرگ شدن تصویر کلیک کنید

امکان به اشتراک‌گذاری امتیازهای کسب شده توسط فیجت اسپینر در شبکه‌های اجتماعی نیز میسر شده است. این امر باعث می‌شود تا کاربران حرفه‌ای توانایی‌های خود را به رخ سایر رقبا بکشند. در اپلیکیشن این فیجت اسپینر شاهد حضور یک قسمت برای چت نیز هستیم تا کاربران از داخل این اپلیکیشن ترفند‌های خود برای تعامل با فیجت اسپینر را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و برای هم رجز بخوانند.

به لحاظ طراحی نیز سازندگان در ساخت این فیجت اسپینر خوش‌سلیقگی به خرج داده‌اند و با محصولی شیک و جذاب طرف هستیم. حضور لامپ ال‌ای‌دی نیز باعث شده است تا فیجت اسپینر در حین چرخش نور زیبایی را از خود ساطع کند.

یک سنسور نیز در داخل فیجت اسپینر برای تشخیص انگشتان کاربر تعبیه شده است. ماژول بلوتوث نسخه ۴.۰،‌ سنسور تشخیص موقعیت و باتری قابل شارژ ۲۳۰ میلی‌آمپری از دیگر مواردی است که در این فیجت اسپینر به چشم می‌خورد. گفته می‌شود که این باتری قادر است شارژ مورد نیاز فیجت اسپینر را برای مدت یک سال تامین کند.

در کنار مواردی که به آن اشاره شد، یک پردازنده نیز برای محاسبه میزان چرخش فیجت اسپینر در این محصول حضور دارد. ماژول بلوتوث تعبیه شده در این محصول قادر است فیجیت اسپینر را تا شعاع ۶۰ متری شناسایی کند.

امکان مشاهده سایر فیجت اسپینرها بر روی نقشه‌ نیز یکی دیگر از موارد جالبی است که در اپلیکیشن این فیجت اسپینر می‌توان یافت.

در حال حاضر شرکت BlueSpin قرار است سرمایه تولید انبوه این فیجت اسپینر را به صورت سرمایه‌گذاری جمعی جذب کند. شرکت BlueSpin مدعی است برای ساخت این محصول به صورت انبوه به چیزی حدود ۲۰ هزار دلار سرمایه نیاز دارد.

اگر تمامی محاسبات BlueSpin درست از آب در بیاید انتظار می‌رود فیجت اسپینر را در بازار با قیمتی حدود ۴۹ دلار شاهد باشیم.

  • احسان غفوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی