احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

****به سایت احسان موبایل خوش آمدید ****
(نظر فراموش نشه)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها

هواوی مدتی است در انجمن اینترنتی XDA به دنبال افرادی برای آزمایش رابط کاربری EMUI 5.0 جهت آنر ۸ می‌گردد، از قرار معلوم این تلاش‌ها نتیجه داده است و اکنون شاهد انتشار آپدیت آزمایشی اندروید ۷ به همراه رابط کاربری EMUI 5.0 برای آنر ۸ هواوی هستیم.

هواوی آنر ۸، گوشی شناخته‌ شده‌ای در بازار موبایل است و به همین دلیل هواوی حسابی هوای این محصول خود را دارد، از طرف دیگر رابط کاربری EMUI 5 به تازگی منتشر شده و این رابط کاربری را در هواوی میت ۹ شاهد هستیم، همان‌گونه که اشاره شد این رابط کاربری به همراه اندروید نسخه ۷، به صورت آزمایشی برای آنر ۸ هواوی منتشر شده است، تا پس از رفع اشکالات، شاهد انتشار نسخه نهایی آن برای آنر ۸ باشیم.

هواوی آنر ۸ قیمتی حدود ۴۰۰ دلار دارد و با این قیمت حسابی خود را در دل هواداران جا کرده است و به یکی از گوشی‌های خوش فروش هواوی تبدیل شده است. در کنار تمامی ویژگی‌هایی که در آنر ۸ شاهد هستیم، این گوشی پرطرفدار اشکالاتی نیز داشت که انتظار می‌رود با آپدیت جدید بر طرف شده باشد. هواوی در آپدیت اندروید ۷ برای آنر ۸ دستی بر سر طراحی رنگ منوهای این گوشی کشیده است و منوها اکنون به رنگ سفید و آبی نمایش داده می‌شوند. تعامل با آیتم‌های حاضر در قسمت نوتیفیکیشن‌ها نیز راحت‌تر شده است.

در کنار این موارد، هواوی وعده داده است که رابط کاربری EMUI 5، تجربه کاربری راحت‌تری را در آنر ۸ در اختیار کاربران قرار دهد، هواوی برای رسیدن به این منظور سعی کرده تا دسترسی به اپلیکیشن‌ها به سریع‌ترین حالت ممکن انجام شود.

تا اینجا از خبرهای خوب برای کاربران آنر ۸ هواوی سخن گفتیم، اما متاسفانه خبری از زمان انتشار نسخه نهایی این آپدیت جدید برای آنر ۸ از جانب هواوی منتشر نشده است و کاربران این گوشی همچنان باید چشم انتظار آپدیت اندروید ۷ با رابط کاربری EMUI 5 باشند.

gsmarena.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی