احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

****به سایت احسان موبایل خوش آمدید ****
(نظر فراموش نشه)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها

برای بزرگ شدن عکس کلیک کنید

شرکت اپل تغییراتی را بر روی iOS 11 اعمال کرده است که به موجب آن دسترسی غیرمجاز به اطلاعات درون آیفون دشوارتر از گذشته می‌شود.

اپل ابتدا ویژگی غیر فعال کردن موقت تاچ‌ آی‌ دی را اجرا کرد به نحوی که دسترسی به گوشی بدون وارد کردن رمز عبور ناممکن می‌شود. حالا شرکت نرم‌افزار ElcomSoft  قابلیت حفاظتی دیگری را نیز در iOS 11 پیدا کرده که همگام‌سازی اطلاعات دستگاه با مک یا کامپیوتر را دشوار می‌سازد.

در نسخه‌های سابق iOS برای برقراری ارتباط با کامپیوتر نیاز بود که دستگاه قفل‌گشایی شود (تا به امروز نیز این‌کار با استفاده از اثرانگشت انجام می‌شد). حالا در iOS 11 برای همگام‌سازی دستگاه با کامپیوتر باید رمز عبور وارد شود. پس حتی اگر شما را وادار کنند قفل گوشی را از طریق تاچ‌ آی دی باز کنید و فراموش کرده باشید آنرا موقتا غیرفعال کنید باز هم نمی‌توانند از اطلاعات شما بک‌آپ یا پشتیبان‌گیری کنند چرا که از این پس برقراری ارتباط صحیح بین دستگاه iOS و کامپیوتر مستلزم انجام یک سری الگوهای منطقی است و متخصصین بدون جفت کردن دستگاه با کامپیوتر نمی‌توانند از آن پشتیبان‌گیری محلی کنند.

مبحث امنیت همواره مورد توجه شرکت اپل بوده و به همین دلیل است که این شرکت تمامی اطلاعات حساس را رمزگذاری کرده و کارهایی از این دست در iOS انجام داده تا از دسترسی غیرمجاز به دستگاه‌های شما جلوگیری کند.

  • احسان غفوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی