احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

****به سایت احسان موبایل خوش آمدید ****
(نظر فراموش نشه)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها


ویژگی کلیدی آیفون 7 پلاس را می‌توان دوربین دوگانه آن دانست. حال طبق شایعات اپل قصد دارد سال آینده این دوربین دوگانه را متحول کرده و لنز جدید و لرزش‌گیر دیگری به آن بیفزاید.

به لطف مینگ‌چی کو که همیشه شایعات نسبتاً موثقی از اپل را منتشر می‌کند اپل قصد دارد دوربین دوگانه را حداقل به یکی از سه نسخه آیفون 8 در سال آینده بیاورد. این‌بار هر دو لنز از لرزش‌گیر اپتیکال بهره خواهند برد و اپل با بهبود لنز تله‌فوتو قابلیت‌های زوم اپتیکال و کیفیت تصاویر را نیز افزایش خواهد داد.

برای پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال OIS در لنز تله‌فوتو اپل باید دایره تصویر لنز را افزایش بدهد که همین عامل باعث زمان بیشتر برای کالیبراسیون و فرآیندهای تولید پیچیده‌تر خواهد شد. این افزایش همچنین باعث کاهش محسوس کیفیت تصاویر در گوشه‌ها خواهد شد و به همین دلیل اپل مجبور است لنز را از نو طراحی کند.

طبق شایعات قبلی آیفون 8 قرار است در سه نسخه عرضه شود: نسخه 5.1 یا 5.2 اینچی با صفحه‌نمایش OLED، نسخه 5.5 اینچی با صفحه‌نمایش LCD و نسخه 4.7 اینچی با صفحه‌نمایش LCD. گفته می‌شود در نسخه 4.7 اینچی خبری از دوربین دوگانه نخواهد بود.

phonearena

  • احسان غفوری

iPhone 8

آیفون 8

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی