احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

****به سایت احسان موبایل خوش آمدید ****
(نظر فراموش نشه)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها

دونالد ترامپ،رئیس جمهور کنونی آیالات متحده آمریکا از همان روزهایی که با هیلاری کلینتون در حال مبارزه انتخاباتی بود،تاکید بر تولید محصولات شرکت های آمریکایی در این کشور می کرد.

هم اکنون تعداد بسیاری از شرکت های آمریکایی،خطوط تولید خود را برای افزایش سود به کشورهای با نیروی کار ارزان انتقال داده اند.یکی از این شرکتهای آمریکایی که چنین کاری را انجام داده است،اپلاست که ترامپ تاکید خاصی روی ساخت محصولات این شرکت در خاک آمریکا دارد.

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای که با روزنامه نیویورک تایمز داشته،لو داده است که معافیت های مالی را به اپل برای تولید محصولاتش در خاک آمریکا وعده داده است.ترامپ اعلام کرده است که تمایل دارد اپل چندین کارخانه بزرگ هم در آمریکا راه اندازی کند.

ترامپ در مصاحبه اش با نیویورک تامیز بیان کرد:

“من با تیم کوک تماس گرفته و به کوک گفتم یکی از چیز‌هایی که برای من یک دستاورد واقعی محسوب می شود، این است که اپل به جای چین، ویتنام و هر کشور دیگری که محصولات خود را در آنجا می سازد، یک یا چند کارخانه‌ی بزرگ در آمریکا راه اندازی کند.”

البته اپل هیچ گونه خط تولید یا کارخانه اختصاصی در کشور چین یا تایوان ندارد و برای ساخت محصولاتش در این کشورها از تولیدکنندگان شخص ثالت همچون فاکسکان یا پگاترون بهره می برد.

ubergizmo

  • احسان غفوری

اپل

دونالد ترامپ

مالیات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی