احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

****به سایت احسان موبایل خوش آمدید ****
(نظر فراموش نشه)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها

باتوجه به اینکه اخباری در ماه های گذشته درباره برداشته شدن دکمه هوم آیفون منتشر می شد،اینطور به نظر می آید که آیپد بعدی اپل،نخستین دیوایس IOS خواهد بود که بدون دکمه هومرونمایی و عرضه می شود.

با اینکه اپل با رونمایی از نسل هفتم آیفون و تبدیل کردن دکمه هوم به یک دکمه ساکن،کار خوبی انجام داد،اما این دکمه همچنان اشغال کننده فضای بسیاری است.این در حالی می باشد که این دکمه فیزیکی از مدتها پیش در دیوایس های اندرویدی وجود ندارد.با این وجود طبق گزارشی که توسط وبسایت ژاپنی Makotakara انتشار یافته،آیپد ۱۰٫۹ اینچی بدون دکمه فیزیکی هوم خواهد بود که بدین ترتیب میتون از صفحه نمایشگر آیپد، استفاده بسیار بهتری کرد.

این تبلت با طراحی خاصی که دارد،از حاشیه های باریکتری بهره مند خواهد بود.البته این نکته را هم باید در نظر داشت که این دیوایس ۱۰٫۹ اینچی با ضخامت ۷٫۵ میلیمتر،اندکی ضخیم تر از نسخه فعلی خواهد بود که از این حیث،برابر با آیپد Air خواهد بود.احتمال می رود که این افزایش پهنا بعلت ایجاد فضای مناسب به منظور قرارگیری باتری باشد.

theverge

  • احسان غفوری

APPLE

IPAD

آیپد

اپل

تبلت

دکمه

هوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی