احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

****به سایت احسان موبایل خوش آمدید ****
(نظر فراموش نشه)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها

اگر یادتان باشد،شرکت کره ای سامسونگ برای نخستین بار که از نمایشگر با لبه خمیده در گوشی گلکسی نوت اج استفاده کرد.اکنون دو سال از این موضوع گذشته و کره ای ها از این نمایشگر لبه خمیده در گوشی های پرچمدار گلکسی اس ۶ اج،گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ استفاده کرده اند.در همین راستا به تازگی شایعه شده که سامسونگ تصمیم به استفاده از نمایشگر خمیده در گوشی های میان رده سری Galaxy A گرفته است.

در یکی دو ماه پیش شایعاتی انتشار یافته بود که خبر از ساخت گوشی های Galaxy A با نمایشگر خمیده می داد.هنوز مشخص نشده است که نسخه ۲۰۱۷ این سری در چه زمانی معرفی می شود و از چه مشخصاتی برخوردار خواهد بود،اما احتمال می رود که سامسونگ از نمایشگر خمیده در گوشی های این سری استفاده کند.

سامسونگ در سال ۲۰۱۴ بود که از سری میان رده و با کیفیت گلکسی A با رونمایی از SamsungGalaxy Alpha پرده برداری کرد.این سری نخستین سری گوشی های سامسونگ با بدنه فلزی بودند.درصورتیکه سامسونگ نمایشگر خمیده را به این سری بیاورد،میتواند در رقابت با برندهای چینی که طبق معمول به کپی کاری مشغول اند،برگ برنده داشته باشد.البته ممکن است چینی ها هم در گوشی های میان رده شان از نمایشگر خمیده استفاده کنند!

البته این را هم باید گفت که سری گلکسی A شامل گوشی های هوشمند پایین رده و ضعیفتری همچون A3 هم می شود و بدین علت هنوز مشخص نشده که آیا تمام گوشی های این سری مجهز به نمایشگر خمیده می شوند یا سامسونگ فقط از این نمایشگر خمیده در گوشی های قدرتمند مانند A7، A8 و A9 و حتی A9 Pro استفاده خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی