احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

****به سایت احسان موبایل خوش آمدید ****
(نظر فراموش نشه)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها

انتشار ششمین نسخه بتا IOS 10.2

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ب.ظ

اپل امروز آغاز شده نورد ششم بتا عمومی و توسعه دهنده بتا از IOS 10.2، به روز رسانی بعدی به iOS 10 سیستم عامل تلفن همراه اپل. آن را پس از رسیدن فقط سه روز پس از بتا عمومی پنجم. این به روز رسانی به نظر می رسد بسیار شبیه به بتا عمومی 5.

از ویژگی های SOS تنها در هند هنوز هم کاربردی. و برنامه های تلویزیونی هنوز هم نمی توان پس از حذف شدن دوباره بازسازی شد. اما تغییرات دیگر را می توان در این ساخت پنهان است، بنابراین اگر شما به آن نوع از چیزی که هستید، پس شما می خواهید به آن را بررسی کنید. برای یک چیز، شما می توانید دسترسی به emojis جدید، مانند آووکادو، از کروسانت و فیسپالم، با توجه به تخصصی دریافت کنید.

قبل از دیگران می توانید از آنها استفاده کنید. اگر شما دوباره عضو برنامه نرم افزار بتا اپل، شما می توانید در iOS 10.2 بتا عمومی 6 به عنوان یک (OTA) به روز رسانی بیش از حد هوا دانلود - فقط به تنظیمات> عمومی> به روز رسانی نرم افزار باشد. اگر شما بخشی از برنامه، شما می توانید ثبت نام هم اکنون، با رفتن به اینجا. و یا شما فقط می توانید برای IOS 10.2 صبر کنید تا در دسترس همگان است. و است که باید خیلی زود اتفاق می افتد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی