احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

****به سایت احسان موبایل خوش آمدید ****
(نظر فراموش نشه)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها

اطلاع رسانی ثبت سیم کارت جدید به مشتریان

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ق.ظ

حسین فلاح جوشقانی،معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: درصورت فعال شدن هر سیم‌کارت جدید به نام مشترکان تلفن همراه، پیامک اطلاع‌رسانی به وی ارسال می شود.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار کرد:درصورت فعال شدن هر سیم‌کارت جدید به نام مشترکان تلفن همراه، پیامک اطلاع‌رسانی با عنوان cra.ir به تمامی سیم‌کارتهای فعال آن مشترک ارسال می‌شود.

حسین فلاح جوشقانی اضافه کرد: این امکان با توجه به فعال شدن سیم‌کارت به نام مشترکان بدون اطلاع آنها در دفاتر فروش اپراتورها پیش‌بینی شده و در راستای حفظ حقوق مشترکان و برای آگاهی مشترک و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی از اطلاعات و مدارک مشترکان در برخی دفاتر فروش اپراتورها، از ابتدای آذرماه، فعال شدن هر سیم‌کارت جدید به نام مشترک، به وی اطلاع‌رسانی می‌شود.

فلاح جوشقانی اذعان کرد : مشترکان در مواردی که بدون اطلاع آنان، سیم‌کارتی به نامشان ثبت شده باشد می‌توانند با مراجعه به دفاتر فروش اپراتور مربوط ، برای قطع سیم کارت اقدام کنند.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: اپراتورها موظف هستند براساس تقاضای متقاضی با دریافت کارت شناسائی معتبر، سیم‌کارت مورد نظر را قطع کنند.

حسین فلاح جوشقانی درخصوص برخورد با دفاتر متخلف اعلام کرد: مشترکان درصورت مشاهده تخلف در دفاتر امور مشترکان می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ به آدرس www.۱۹۵.ir در بخش mobile count شکایت خود را ثبت کنند تا با دفتر و اپراتور متخلف به صورت قانونی برخورد شود.

مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی