احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

****به سایت احسان موبایل خوش آمدید ****
(نظر فراموش نشه)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها

شرکت هواوی در حال تست نسخه نوقا سیستم عامل اندروید برای بعضی از گوشی های هوشمند بالارده قدیمی اش است و به نظر می آید که اکنون فاصله چندانی تا انتشار آپدیت این نسخه از اندروید برای این گوشی ها نداریم.بنابر شایعات تازه منتشر شده از چین،این کمپانی چینی اندروید ۷ را برای گوشی میت ۸ و پی ۹ انتشار خواهد داد.

در این گزارش گفته شده است که اندروید ۷ نوقای گوگل در تاریخ ۷ دسامبر برای بازار چین انتشار خواهد یافت و سخنی درباره انتشار این نسخه برای دیگر کشورها به میان نیامده است.احتمال می رود که هواوی بعد از مدتی که اندروید ۷ را برای این دو گوشی در بازار چین منتشر کرد،اقدام به انتشار آپدیت برای کاربارن این دو گوشی در دیگر کشورها کند.این شرکت پیشتر خبر از انتشار اندروید نوقا برای پی ۹ و میت ۸ در اولین سه ماهه سال ۲۰۱۷ داده بود.

نسخه نوقا برای این دو گوشی به همراه نسخه ۵٫۰ رابط کاربری این کمپانی با نام Emotion UI (EMUI)  انتشار خواهد یافت.این نسخه از رابط کاربری هواوی،ایمن،کارا و کاربر پسندانه است.چینی ها برای نخستین بار از اپ دراور بهره بدره است و مدعی شده که میتوان تمام کارهای مهم را با تنها دو سه کلیک انجام داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی