احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

****به سایت احسان موبایل خوش آمدید ****
(نظر فراموش نشه)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها

برای مشاهده عکس کلیک کنید

برند آنر زیرمجموعه هواوی به تازگی دعوتنامه‌ای برای مراسمی در 26 آدرماه ارسال کرده که ظاهراً در آن گوشی هوشمند متفاوت و مفهومی Magic این شرکت معرفی خواهد شد.

برند Honor زیرمجموعه هوآوی، روز گذشته تیزری در خصوص یک گوشی به نام Magic منتشر کرد که ادعا می‌کند رقیب گوشی Mi Mix است. قرار بود در 17 آذرماه اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی به دست بیاوریم و البته Honor هم به قول خود وفا کرد.

برای مشاهده عکس کلیک کنید

هم‌اکنون این برند به‌صورت رسمی مطبوعات را برای شرکت در مراسم مخصوصی در 26 آذرماه دعوت می‌کند. ستاره این مراسم گوشی هوشمند Magic خواهد بود؛ یک گوشی مفهومی که نوآوری‌های اخیر شرکت را نشان می‌دهد.

هیچ اطلاع رسمی دیگری جز نام این گوشی در دست نیست، البته شایعاتی درباره آن پخش‌شده است. تکنولوژی جدید شارژ سریع Honor (که گوشی را از صفر تا 50 درصد تنها در 5 دقیقه  شارژ می‌کند) باید در این گوشی به کار گرفته‌شده باشد. احتمال آن می‌رود که صفحه‌نمایش دستگاه تمام قسمت جلویی را اشغال کرده و حاشیه نداشته باشد.

طبق شایعه دیگری گوشی Magic از نو مفهوم گوشی هوشمند را تعریف کرده و بدون دوربین یا بلندگو عرضه می‌شود، اما کاربران می‌توانند این قطعات را بعداً در قالب ماژول به گوشی اضافه کنند. شایعه دیگری هم مبنی بر خمیده بودن صفحه‌نمایش AMOLED این گوشی شنیده‌شده بود. البته نباید هیچ‌کدام از این شایعات را جدی بگیریم. هنوز 7 روز تا تاریخ مراسم باقی‌مانده پس تا آن زمان اطلاعات بیشتری به دستمان خواهد رسید.

 gsmarena

  • احسان غفوری

Honor

Honor Magic

آنر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی