احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

جدیدترین اخبار دنیای موبایل+ آموزش+ ترفند+ دانلود رایگان اپلیکیشن

احسان موبایل

****به سایت احسان موبایل خوش آمدید ****
(نظر فراموش نشه)

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها

برای مشاهده عکس کلیک کنید

همان‌طور که پیش از این در شایعات داشتیم سامسونگ سرانجام رنگ جدید مشکی براق یا مرواریدی گلکسی اس 7 اج را با نام Pearl Black معرفی کرد. این رنگ به‌صورت اختصاصی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و از فردا 19 آذرماه عرضه خواهد شد.

رنگ جدید Pearl Black گلکسی اس 7 اج پس از رنگ‌های آبی مرجانی و Pink Gold که پیش از این عرضه شده بود معرفی شده و به گفته سامسونگ از رنگ‌های طبیعی در آن الهام گرفته شده و در عین حال بسیار مدرن است. تفاوت این رنگ و رنگ مشکی کنونی گلکسی اس 7 به نظر در مشکی شدن حاشیه‌های فلزی قاب دستگاه درست مانند گلکسی نوت 7 است.

به اعلام سامسونگ این رنگ تنها در کشورهای محدودی عرضه خواهد شد که البته لیست این کشورها نیز هنوز مشخص نشده است. سامسونگ پس از توقف تولید گلکسی نوت 7 سعی کرده با عرضه کردن گلکسی اس 7 اج در رنگ‌های نوت 7 مثل آبی مرجانی و مشکی و همچنین رنگ جدید Pink Gold کاربران را به خرید این گوشی ترغیب کند.

برای مشاهده عکس کلیک کنید

از آنجا که تنها سه ماه تا رونمایی رسمی از گلکسی اس 8 باقی مانده سامسونگ در تلاش است تا پرچم‌دار فعلی خود را هر چه بیشتر به فروش برساند تا بخشی از خسارات گلکسی نوت 7 را جبران کند.

GSMArena

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی